Sök :
Avancerad sökning

Författare Ämne: Register On-line  (läst 1633 gånger)
ojonen

Antal inlägg: 12

Till släktträdet
Geneweb

« skrivet: 17 Maj 2009, 23:50:17 »

Hej,

Hoppas det går att skriva på Svenska.

Tittade på register On-line, blev en smärre chock. Vilka länder fanns: Frankrike, Belgien, Algeriet, Guadeloupe, Haiti, Martinique, Mauritius, bara Frans-talande länder + Tyskland och Italien.

Vill ha register från Sverige, Norge, Finland och Ryssland, därifrån kommer min släkt.

Eller har jag missförstått något.

Med vänlig hälsning
Olli
skandkontakt
Moderator

Antal inlägg: 253

« Svara #1 skrivet: 19 Maj 2009, 20:22:56 »

Hej Olli,
Jag har inte presenterat "Attester On-line", "Register On-line" och "Civilståndslistor" i bloggen ännu. Dessa tre gratistjänster är till för att ta emot dokument från våra användare. Dokumenten blir på så sätt tillgängliga för alla som söker i GeneaNets databas.
Eftersom vi precis har startat i Skandinavien är denna del av GeneaNet inte så känd och har inte så många dokument ännu. Men det kommer att bli bättre och bättre. Jag har sett att du redan har postat porträtt, det är en bra början...
cejo

Antal inlägg: 7

Till släktträdet
Geneweb

« Svara #2 skrivet: 24 Augusti 2009, 21:04:21 »

Hej
Går det på något sätt göra de attester man vill ladda upp privata så att bara trollkarl/vän kan se dem? Tänkte i första hand på sådana attester som rör nu levande personer.

Tack på förhand!

/Cecilia
skandkontakt
Moderator

Antal inlägg: 253

« Svara #3 skrivet: 31 Augusti 2009, 18:45:18 »

Hej!
Tyvärr så är det inte möjligt att göra attester som du laddar upp privata.
Det bästa vore nog att inte ladda upp attester som innehåller upplysningar om samtida personer.

sarisa

Antal inlägg: 3

Till släktträdet
Ny grafik på familjeträdet

« Svara #4 skrivet: 01 April 2016, 23:08:09 »

Tack Olli! Jag har oxå rötter i Finland o i Ryssland o vill oxå ha mer data därifrån istället! Leende (smiley) mvh sarisa

Sarisa, Växjö, Sverige
Gå till :