Skriv svar

Willem Romijn + Simonetta de Bruijn

rdleslie
male
Släktträd: Icke-grafisk
Visa deras familjeträd.
Willem en Simonetta zijn getrouwd voor 1814. Samen hebben zij Krijn 1814, Jacob 1816, Marrigje 1819, Jan 1821, (en ??). Zij woonden in 's Gravesloot / Kamerik / Woerden. Simonetta is gestorven in September 1834 (volgens diverse stambomen) of September 1836 (volgens IGI). Volgens diverse stambomen zou Willem zijn gestorven voor 1847, maar ik heb daar nog geen bewijs van gevonden. Tevens worden er nooit ouders van Willem vermeld.

In mijn stamboom komt ook een Willem Romijn voor, geboren 1791 te Waarder, maar de familie zit ook in Kamerik. Deze Willem trouwt in December 1836, op 45 jarige leeftijd, (en NA de overlijdensdatum van Simonetta,) met Hendrikje van Wageningen. Er zijn verder geen kinderen.

Gezien de namen van de kinderen van Willem en Simonetta, en de regels van vernoemingen, zou het heel goed kunnen kloppen dat dit het gaat om een eerste en tweede huwelijk van Willem.

Wie kan mij helpen aan het bewijs dat dit inderdaad zo is?

...

rdleslie
male
Visa deras familjeträd.
Het bewijs is gevonden!
Zelf het huwelijksakte bekeken in het archief en daar staat een duidelijke vermelding dat Willem weduwnaar was van Simonetta de Bruijn toen hij trouwde met Hendrikje.

ottopalfenier
ottopalfenier
Visa deras familjeträd.
send me email at rootsbeg@shaw.ca

Skriv svar

Återgå till "Family History Searches"