Skriv svar

heb premium - lidmaatschap betaald

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10857
U heeft de Premium afgesloten op uw account fosseprehz1.

Dus uitloggen uit fosseprezh, en inloggen op uw Premiumaccount.

U heeft overigens ook nog een 3e account hfosseprez.

Wellicht is het handig als u 2 accounts laat verwijderen om verdere verwarring te voorkomen.
Dan even laten weten welke accountnaam u wilt behouden.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10857
Ik heb de administratie gevraagd om uw Premium over te zetten naar de account hfosseprez, en laat u hier nog even weten wanneer dat is gebeurd.

De stamboom werd al overgezet naar de account hfosseprez, dus vanaf nu daarin inloggen om verder te werken aan uw stamboom.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10857
Inmiddels werd naast de stamboom, ook de Premium overgezet naar uw account hfosseprez.

Wellicht handig om nu de andere accounts te verwijderen. Eventueel kan ik dat voor u laten doen. Dat hier dan even aangeven.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10857
Gelieve voor uw eigen veiligheid geen private gegevens te vermelden in openbare berichten ter voorkoming van spam en ander vervelend misbruik

U heeft wellicht geluk dat ik achter mijn computer zat, zodat ik uw private gegevens en wachtwoord snel kon verwijderen, want anders was daar zeker en vast wel door iemand misbruik van gemaakt.
Er zijn mensen die u met behulp van soortgelijke info zullen benaderen, en zich zullen voordoen als medewerker van een of andere site, om uw portemonnee wat lichter te maken.
Plaats dus nimmer dit soort private gegevens openbaar op het internet. Niet op Geneanet en ook niet elders !!

Wilt u even inloggen op uw Premiumaccount, en daarmee hier een berichtje plaatsen, zodat ik zeker weet dat u daar toegang toe heeft ?

Daarna zal ik uw overige accounts laten verwijderen.
Skriv svar

Återgå till "Vragen over accounts en Premium"