Skriv svar

geen mogelijkheid om datums in te vullen

xvermeulen
xvermeulen
Släktträd: Icke-grafisk
Visa deras familjeträd.
Hallo, heeft er nog iemand problemen met het ingeven van overlijdensdata en daarna 'opslaan' dat dit niet werkt? Gewone ingaven lukken wel! Ik heb ook al een andere muis geprobeerd: zelfde probleem. Ik heb de linker al verwisseld met de rechterklik-muis: zelfde probleem. Ik heb zelfs voor de muis een andere poort genomen: Zelfde probleem.! Hoe krijgen we dit opgelost? Gewone tekstingaven lukt wel, als we dan opslaan lukt dit ook. Enkel met ingave van cijfers en dan bewaren lukt niet. Ligt dit aan het programma of zie ik nog iets over het hoofd?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Wellicht conflicteert de door u in te voeren datum met andere data binnen het gezin, en probeert u aldus een mogelijke fout in te voeren.

xvermeulen
xvermeulen
Släktträd: Icke-grafisk
Visa deras familjeträd.
Probleem opgelost!!! Vandaag werkt alles weer zoals het hoort. Zou dit te kunnen maken hebben met de update die er gisteren of eergisteren is gebeurd door genanet zelf? Op een morgen kreeg ik bericht: geen toegang op dit ogenblik vanwege.... Een halve dag later was probleem weg. Dank allemaal om mee te denken. MERCIKES. :D :D :D :D

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Er is geen update geweest.

Skriv svar

Återgå till "Geneanet, technische vragen"