Skriv svar

Wensenlijst Geneanet gebruikers

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
4 miljoen gebruikers zag ik net staan op de site.
wizzke
wizzke
Inlägg: 23
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Nee toestemming hoeft niet maar daar ging het ook niet over.
Het is wel zo netjes om, als er veranderingen zijn die gebruikers aangaan, misschien een changelog te plaatsen.
Dit wordt helaas niet altijd gedaan heb ook ik gemerkt.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
Misschien wat meer de blogs lezen, want daar worden aanpassingen aan het programma veelal wel vermeld. Er zal vast ook nog wel een blog volgen over deze aanpassing.
wizzke
wizzke
Inlägg: 23
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Nou, dat doe ik jaren hoor.
Als u die blogs ook zou lezen dan zou u zien dat dit niet altijd gemeld wordt.
Een wat vriendelijker toon zou u goed staan overigens ...
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
Overigens worden al de meldingen wel gewoon doorgegeven aan de ontwikkelaars, en als blijkt dat er toch voor gebruikers bepaalde vervelende dingen in een vernieuwde optie zitten, dan wordt dat meestal wel aangepast, maar individueel maatwerk zit er niet in...

Zoeken op aliassen zou in de vernieuwde optie nu wel kunnen, zoals u jaren geleden wenste.
Ik heb het overigens zelf nog niet geprobeerd, want dan zou ik eerst moeten gaan zoeken naar iemand met een alias, en daar heb ik er niet veel van.
wizzke
wizzke
Inlägg: 23
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Ik heb het wèl geprobeerd omdat ik veel aliassen heb en ik kan nu inderdaad op aliassen zoeken!
Daar ben ik blij mee. :)
Maar het is omdat u het nu meldt want ook dat heb ik nergens gelezen.
Of heb ik iets gemist?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
Nee, u heeft niets gemist, maar Geneanet plaats wel vaker eerst vernieuwingen, en plaats daar dan meestal later een blog over. Niet altijd overigens, en voor zover mogelijk zal ik dan zelf wel wat op het technisch forum schrijven.

In dit geval gaat de blog niet volgen, omdat de vernieuwingen zijn vanmorgen teruggedraaid wegens te veel klachten.
Daarmee gaat dus helaas ook het zoeken op aliassen (hopelijk alleen tijdelijk) verloren. Er zal vervolgens gewerkt worden aan een herziening van de nieuwe zoekopties.
wizzke
wizzke
Inlägg: 23
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Nou, na al die jaren wachten heb ik hier maar héél kort gebruik van kunnen maken. :(
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
Ja sorry, maar het zal wel terug komen, maar dan zonder kinderziektes. Het is even terug naar de 'ontwerptafel' :( .
jhoeijmakers
male
Inlägg: 8
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Is er al een verzoek of optie om aan te geven dat er een meerling geboren is? nu krijg ik een foutmelding, maar dat is dus niet zo.
groet Jules
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
U kunt zoveel meerlingen invoeren als u wilt, het systeem houdt dat echt niet tegen, want u bent zeker en vast niet de enige gebruiker met meerlingen in de stamboom..

Wat doet u precies, en welke melding krijgt u ?
jhoeijmakers
male
Inlägg: 8
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
ja inderdaad, dat had ik al gedacht.
als ik de homepagina open, zie ik dat de stamboomcheck 1 mogelijke fout constateert.
Geboortedatum van Willem en Anna zijn te kort op elkaar (dezelfde dag), maar ik kan natuurlijk ook op het kruisje klikken.
dan zou het inderdaad ook niet meer weergeven moeten worden (denk ik) :)

groet
Jules
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
Heeft u de achternaam van die tweeling, want ik heb meerdere tweelingen in mijn stamboom, en van geen één een melding over een mogelijke fout ?
jhoeijmakers
male
Inlägg: 8
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Dat is Te Baerts.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10858
Dan even de geboortedata nakijken, want Willem staat in februari en Anna Maria in maart, en dat veroorzaakt de melding.
Skriv svar

Återgå till "Vragen over accounts en Premium"