Skriv svar

AVANT PREMIERE Nieuwe module beheer der afbeeldingen

mon1
mon1
Dag,

Verscheen op 7/9 op het Franse Blog :
http://www.geneanet.org/blog/post/2015/ ... ule-photos  (indien de link niet werkt, gelieve te kopiëren en te plakken, as usual)

Een "Avant Première" alleen voor Franstaligen... ???
Reeds 86 commentaren, vragen, opmerkingen, klachten...
Mogen wij, Nederlandstaligen, dit niet weten ?
Is onze mening ter zake "superflu" ?
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance

pialoran
pialoran
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Raymond, u bent onverbeterlijk!  ;)

Onze communicatie over deze nieuwe dienst zal begin volgende week in alle taalversies gepubliceerd worden (naast de Franse versie). Het betreft hier een bewuste bedrijfsbeslissing en dit heeft niets te maken met het zogenaamd geen rekening houden van onze Belgische, Nederlandse, Noorse, Duitse en andere leden. Allen zijn voor ons even belangrijk en wij werken elke dag aan het verbeteren van onze diensten voor alle gebruikers.

Dit forum is bedoeld voor vragen over genealogie en het gebruik van Geneanet. Uw post is niet binnen deze kaders. Gebaseerd op een feit (verschil in timing) geeft u een interpretatie die ik bestrijd. U trekt de goede wil en de betrokkenheid van Geneanet in twijfel, evenals van de vrijwilligers die ons helpen een betere service te bieden aan onze gebruikers.

Het is des te onbegrijpelijker dat u tegelijkertijd een enorme betrokkenhied toont door op ons forum andere gebruikers te helpen.

Dus ... Een Frans gezegde luidt: Qui aime bien châtie bien..  Ik mag hopen dat dat ook voor uw post geldt. Eerlijk gezegd, Raymond, een paar dagen verschil tussen twee versies is een te verwaarlozen feit vergeleken met wat zich momenteel in de wereld voltrekt, nietwaar?

Met vriendelijke groet,
Laurent - Geneanet

mon1
mon1
Laurent,

In de hoofding van deze rubriek van het forum staat letterlijk :
Verder vindt u hier servicemededelingen over onderhoud en veranderingen aan de website en aankondigingen over nieuwe mogelijkheden.

Ik deed niet meer noch minder dan die aankondiging van het Franse forum meedelen aan de Nederlandstaligen.
Is daar iets mis mee ?
Hetgeen ik weergeef zijn de naakte feiten.
Intussen kunnen wel reeds een honderdtal Franstalige gebruikers hun commentaar daarover geven ; wij dus nog niet.

Maar of ik daardoor "onverbeterlijk" ben ?
Wees mij eerder dankbaar dat ik het doe...
De situatie van de hele wereld er bij sleuren is puur demagogisch en betreurenswaardig in hoofde van een verantwoordelijke.
Dit  argument kun je dan als schaamlapje gebruiken voor alles wat verkeerd loopt.
De situatie der vluchtelingen is afgrijselijk, maar die situatie misbruiken voor eigen doeleinden is erg.
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance

Skriv svar

Återgå till "Geneanet, technische vragen"