Skriv svar

indexeren graven

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10966
Nee, indexeren kan niet via dat vakje 'Commentaar'. U kunt immers meerdere afbeeldingen tegelijkertijd insturen. en dat veldje dus niet gebruiken voor afzonderlijke afbeeldingen, en ook komen eventueel daar ingevoerde namen en data niet in de index terecht.

Als u afbeeldingen instuurt, dan doet u dat per begraafplaats. Om uw eigen afbeeldingen te kunnen indexeren, gaat u naar die begraafplaats via 'Uw gedeelde documenten'.
marcangenent
male
Inlägg: 11
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Ik heb de stappen gevolgd maar zie naast de foto's niet het woord indexeren.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10966
Inmiddels was bovenstaande tekst al aangepast.

Als u via 'Uw gedeelde documenten' naar de betreffende begraafplaats gaat, dan kunt de afbeeldingen indexeren door er op te klikken. Er verschijnt dan vanzelf een invoerveld voor de namen en data.
marcangenent
male
Inlägg: 11
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Bij mij niet. Heb je een schermfoto waaraan ik kan zien hoe het eruit ziet?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10966
Ik kan u daar geen afbeelding van laten zien, daar ik zelf geen te indexeren afbeeldingen heb.

U klikt eerst op 'Projecten', en vervolgens kiest u voor 'Uw gedeelde documenten', gevolgd door klikken op 'Grafstenen en monumenten'. Vervolgens verschijnen de namen van de begraafplaatsen in beeld, waarvan u afbeeldingen instuurde. Op een van die begraafplaatsen klikken om de ingestuurde afbeeldingen te kunnen zien. Vervolgens op een van de afbeeldingen klikken, en daarna links ervan klikken op 'Namen'. Daar kunt u dan eventueel de namen en data invoeren.

Mogelijk lukt dat niet, omdat een andere gebruiker al bezig is met de indexering, maar u kunt dan daarna de indexering wel controleren, en waar nodig aanpassen.

Van links en rechts eens zelf op wat knoppen klikken leert men overigens het meest.
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"