Skriv svar

opslagruimte vol

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
decockm
decockm
Inlägg: 1
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.

opslagruimte vol

Inlägg av decockm »

Hallo,

Ik wou via media een nieuwe foto als media toevoegen aan mijn stamboom vanop mijn pc.
Ik kreeg deze melding : gw.geneanet.org meldt het volgende : uw opslagruimte is vol.

Betekent dit dat ik de grens (?) heb bereikt van het toegelaten aantal documenten of foto's op je stamboom ?

Kan iemand dit voor mij oplossen of uitleggen ?

Met dank en vriendelijke groeten,

Marleen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10960
Op een gratis account heeft u 250mb ruimte in uw map 'Uw documenten en foto's'. Als die vol is, dan kan er niets meer bij.

Vaak plaatsen gebruikers onnodig grote bestanden. Als u foto's in scant, dat altijd doen op de laagst mogelijke resolutie van uw scanner. Meestal is dat 200dpi, en dat is scherp genoeg op een computerscherm, want die hebben meestal maar een resolutie van rond de 70dpi. Hogere resoluties losten dus selchts onnodig veel ruimte.
Bijvoorbeeld : een foto die is ingescand op 200dpi is 4 maal kleiner dan een op 400dpi. Op 200dpi gebruikt u dus 75% minder ruimte, en kunt u dus 300% meer foto's plaatsen in dezelfde ruimte van 250mb.

Minder private documenten uit archieven kunt u ook plaatsen onder 'Uw gedeelde documenten'. Dan maakt u wellicht andere gebruikers blij, en als beloning kost het u geen ruimte.

Een andere optie is om een Premium af te sluiten, want dan heeft u meer ruimte in uw map 'Uw documenten en foto's'.
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"