Skriv svar

Winzip

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
bruijnwimde
male
Inlägg: 3
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.

Winzip

Inlägg av bruijnwimde »

Beste lezers,
Ik heb problemen met zipprogramm Winzip, (heb dit programma niet)I k wil graag weer een gedcom-bestand opsturen. Vraag, is er ook een ander zip programma wat ik hiervoor kan gebruiken, of is er nog een andere manier om Gedcom-bestanden te uploaden.
Graag hoor ik iets hierover.

mvg
Wim de Bruijn
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10966

Re: Winzip

Inlägg av wimdeckers »

U hoeft een gedcom niet eerst te zippen om hem op Geneanet te importeren.

Mocht het bestand toch te groot blijken, dan het via e-mail aan uzelf versturen. De meeste e-mailproviders maken er voor het verzenden zelf een ZIP-bestand van ;).
bruijnwimde
male
Inlägg: 3
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.

Re: Winzip

Inlägg av bruijnwimde »

Helaas, het is niet gelukt, het mail programma geeft aan dat het bestand te groot is 300 MB en geeft hierdoor een foutmelding,
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10966

Re: Winzip

Inlägg av wimdeckers »

Mocht het bestand toch te groot blijken, dan het via e-mail aan uzelf versturen. De meeste e-mailproviders maken er voor het verzenden zelf een ZIP-bestand van ;).
zomerwis
male
Inlägg: 9

Re: Winzip

Inlägg av zomerwis »

Voor gebruikers van een Win10 PC: rechtsklik op het bestand, vervolgens Kopiëren naar en dan Gecomprimeerde (gezipte) map. Zo zou het moeten lukken
bruijnwimde
male
Inlägg: 3
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.

Re: Winzip

Inlägg av bruijnwimde »

Bedankt voor deze tip, hiermee is het gelukt.
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"