Skriv svar

heb verkeerde ouders ingevuld

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mdegraevemyriam
female
Inlägg: 125
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hallo Wim,

Wil je mij a.u.b. nog eens helpen vooraleer ik weer van alles verkeerd doe.

Ik heb blijkbaar VAN BERCKELAER Rosalie aan verkeerde ouders verbonden.

https://gw.geneanet.org/mdegraevemyriam_w?lang=nl&pz=myriam+therese+marguerite&nz=degraeve&p=rosalia&n=van+berckelaer&type=fiche

haar ouders zijn niet VAN BERCKELAER Petrus Joannes en DE GRAEVE Ludovica maar wel VAN BERCKELAER Joannes Baptista en VAN DIJCK Petronella

Zij is een zuster van VANBERCKELAER Petrus Joannes en niet zijn dochter.

Ik dank je voor je bereidwillige uitleg.

Met vriendelijke groeten,

myriam
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10960
Even naar een van de ouders gaan waaraan Rosalie nu gekoppeld is. Daar kiezen voor 'Partnerschap bewerken', en dan geheel onderin het scherm Rosalie losmaken.

Dan naar een van de correcte ouders gaan en kiezen voor 'Kind toevoegen'. Vervolgens alleen de exacte achter- en voornamen en het geslacht van Rosalie invoeren en bevestigen.
Het systeem komt vervolgens met een melding en een lijstje namen. Daaruit de te koppen Rosalie selecteren door er op te klikken, en vervolgens op 'Verbinden' klikken.
mdegraevemyriam
female
Inlägg: 125
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hallo Wim,

Sorry voor laattijdige reactie, maar heb in mijn mailbox geen melding gekregen dat je gereageerd had. Was wel verwonderd dat ik geen melding van jou gekregen had, wat ongewoonlijk is.

Ondertussen werd ik wel geopereerd maar nu terug veilig thuis. Ben dan heel de lijst met "vragen" afgelopen om mijn bericht terug te vinden, en zag daar ook jou reactie.

Dus hartelijk dank voor je goed uitleg. Het is mij daarmee wel gelukt alles terug juist in te vullen.

Met vriendelijke groeten,

myriam
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10960
Geen probleem hoor, niet iedereen heeft altijd tijd.

Wellicht dat de e-mail ondergesneeuwd raakte, want het systeem stuurt die automatisch als er een reactie is op een onderwerp.
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"