Skriv svar

fout melding geneanet guillaume colleye ongedaan maken

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
etheloosen
male
Inlägg: 3
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
guillaume colleye geb 11-4-1756 heure-le-romain overleden 17-10-1828 heure-le-romain
gehuwd met ailid libert 1758-1791
gehuwd 20-9-1826 heure-le-romain met marie josephe rouma afbeelding mariage 352 acte 56 overleden 3-12 1834 oupeye
geboren 23-6-1827 michel guillaume joseph acte naissance 381 heure-le-romain decede 1-4-1837 oupeye

wilde het forum vragen of er door mij onopzettelijk een fout gemaakt is hoe kom ik van mijn fout melding colleye heure-le-romain af.
met vriendelijke groet
eustache theloosen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10963
Het is mij niet duidelijk om welke foutmelding het zou gaan. Ik zie geen foutmeldingen, dus graag nadere info over waar en welke foutmelding het gaat.
etheloosen
male
Inlägg: 3
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
goede morgen
hartelijk dank voor U reactie, kijkt bij database door zoeken colleye heure-le-romain 50 resultaten maar bij de laatste staan er 5
aan gevinkt met een uitroep teken guillaume colleye 1756-1828.
wat is er dan niet juist?
met vriendelijke groet stas
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10963
Geen idee wat er fout is. Dat is wellicht te zien in het lijstje mogelijke fouten, maar daarvoor dient u Premiumlid te zijn.

Ik zie wel in een van de plaatsnamen een = in plaats van een - staan, maar of dat een mogelijke fout veroorzaakt, betwijfel ik.
etheloosen
male
Inlägg: 3
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
goede morgen , wat fout is volgen geneanet is dat toen ik bij guillaume colleye invoerde dat hij op leeftijd van 71 jaar een kind kreeg
, stond er bij dat dit bijna niet mogelijk is(alles lichte blauw op) daarna kreeg ik die fout melding ,maar volgens de acten klopt alles.
met vriendelijke groet stas
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10963
Blauw is alleen maar een waarschuwing dat er wellicht eventueel iets verkeerd wordt ingevoerd. Daar hoeft u zich verder dus niet druk over te maken.
Als er verder in de data rond die persoon geen zichtbare fouten zitten, dan is ook het uitroepteken voor bezoekers van die persoon van geen belang. Zij zullen ook wel inzien waar die door wordt veroorzaakt.
Het uitroepteken kan echter niet worden verwijderd, zonder dat de fout door u wordt genegeerd.
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"