Skriv svar

Om deze pagina te kunnen zien moet u ingelogd zijn krijg ik te zien

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
ehuijghe
ehuijghe
Inlägg: 62
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Hallo,
Een raar probleem als betalend lid sinds 2012 krijg ik sinds gisteren "Om deze pagina te kunnen zien moet u ingelogd zijn " te zien als ik inlog via Opera - met andere browsers is er geen enkel probleem maar het feit is dat ik liefst met Opera werk en dat ik vooralsnog geen oorzaak vind. Graag hup aub;
Met dank bij voorbaat + mvg
Etienne Huijghe
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10862
Wilt u even stap voor stap aangeven wat u doet voordat u die melding krijgt ?
ehuijghe
ehuijghe
Inlägg: 62
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Hallo Wim,
- ik open Opera en tik Geneanet aan op de eerste pagina (heb natuurlijk reeds geprobeerd via "Zoek op het web") met hetzelfde resultaat en dan komt het venster " Is uw stamboom reeds opgemaakt ? m.i. bedoeld voor starters.
- ik tik op Aanmelden en krijg "Om deze pagina te kunnen zien moet u ingelogd zijn ! "+ aanmelden
- mijn email adres invullen
- mijn wachtwoord dito (+ checken) en terug naar de puntjes
- Bevestigen
en ik zie Mailadres of wachtwoord onjuist. Dank .......enz - Om deze pagina te kunnen zien........ enz
Ik ga op dezelfde manier te werk op de andere browsters en ontvang steeds de goede Geneanetpagina
???????
mvg
Etienne
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10862
Probeer het eens met de naam van uw account.
ehuijghe
ehuijghe
Inlägg: 62
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Gelukt ! Magnifiek + dank u wel !

mvg
Etienne
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"