Skriv svar

Gedcom downloaden

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
bobsegers1128
bobsegers1128
Inlägg: 3
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
geacht forum, ik heb nog geen abonnement noch ervaring met Geneanet. kan ik eerst vanuit MH een Gedcom importeren in Geneanet met een gratis abonnement? kan ik nadien gratis abonnement omzetten naar betalend? ik heb in MH heel veel fotos en dokumenten gesorteerd per persoon, zullen deze bij het importeren ook meegenomen worden?? dank bij voorbaat.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10866
U kunt binnen een stamboom op Geneanet alles gratis doen, ongeacht het aantal personen.
Om te zien wat extra Premiumopties zijn, even onder in het scherm klikken op '' Geneanet Premium'.

U kunt uw stamboom overzetten vanuit MyHeritage middels een gedcom. Omdat u ook foto's aan de personen heeft gekoppeld, dient u de stamboom eerst over te zetten naar hun offline programma Family Tree Builder. Daarna uit Family Tree Builder een gedcom exporteren, en die middels het speciale importprogramma van Geneanet importeren op Geneanet. Dat speciale programma vindt u hier : https://nl.geneanet.org/product/upload

Mocht u problemen ondervinden bij de export vanuit MyHeritage, dan hoor ik dat graag van u, zodat u verder op weg kunt worden geholpen.

Heeft u een nog lopend abonnement op MyHeritage ?
bobsegers1128
bobsegers1128
Inlägg: 3
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Dank u zeer. ik heb een blanco (ledige) Tree Builder op harde schijf sinds twee jaar. kan ik die gebruiken? ja ik heb abonnement MH dat verloopt 10 februari maar ik kan dat niet meer betalen. ieder jaar stegen de kosten ik zit nu al aan 250 euro per jaar + maandelijks backup kosten - die lui zijn niet goed wijs! ik heb hen dat ook geschreven maar communicatie met MH zeer moeilijk. ik ben gepensioneerd en met stijgende kosten levensonderhoud wereldwijd kan ik dit niet meer ophoesten. Ik heb schrik dat al mijn werk van tien jaar verloren gaat.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10866
Tree Builder op harde schijf ?
Dat zal waarschijnlijk niet de offline versie van MyHeritage zijn, maar die kunt u downloaden vanaf de site van MyHeritage.

Mocht dat niet lukken, dan kijken we even samen verder voor een oplossing.
bobsegers1128
bobsegers1128
Inlägg: 3
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
dank u Wim - maar heb weinig pc ervaring - hoe download ik offline versie van TB ,
vjulien1
vjulien1
Inlägg: 6
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.

Gedcom downloaden

Inlägg av vjulien1 »

ik heb mijn complete stamboom op My Heritage staan ik zou die willen overzetten naar Geneanet maar ik heb geen idee hoe ik dat zou kunnen doen?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inlägg: 10866
Ik heb uw vraag even onder een recenter onderwerp geplakt, waarin ook beschreven staat hoe dit aan te pakken.

Als het u niet lukt om alles over te zetten, dan dat hier weer even melden.
vjulien1
vjulien1
Inlägg: 6
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Dank U voor de uitleg ik ga dit eens proberen en we zien wel wat het resultaat is inmiddels grtjs
Skriv svar

Återgå till "Geneanet : technische vragen"