Skriv svar

family uit Nowy Sacz, Polen.

svanderhoeft
female
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Wie kan helpen ???
Mijn man zijn voorouders komen uit Nowy Sacz, Polen . Er staat iemand op Geneanet wiens voorouders ook van daar komen maar ik kan geen contact leggen omdat deze persoon aangemeld staat onder Premium Leden. Zijn aanmelding is colgnecm 1985025. W ij zouden graag contact leggen met deze persoon omdat hij duidelijk info heeft over Nowy Sacz in de periode( 1750- 1820) dat wij zoeken maar niet weten waar wij terecht kunnen.

greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Visa deras familjeträd.
Ik verwijs je graag naar het forumtopic : https://nl.geneanet.org/forum/viewtopic ... 6&t=632925
COLGNIN is geen gebruiker, maar een medium van Geneanet zelf om linkjes naar akten, foto's, etc, te plaatsen.
Daar kan je dus geen contact mee leggen.

Ondertussen ook je vraag verplaatst naar het forum : genealogische opzoekingen, buitenland
waar meer kans op verdere reacties. mvg, Greta

svanderhoeft
female
Visa deras familjeträd.
Spijtig, één van de voornaamste reden dat ik mij inschreef voor Premium is omdat ik de melding kreeg in verband me Nowy Sacz, want met mijn eigen stamboom had ik dat niet echt nodig. Daar er dus helemaal niets in jullie bestanden staat over deze stad was dat totaal nutteloos.

edwardn
edwardn
Visa deras familjeträd.
Sandra,

Als je op zo'n link klikt kan je toch met die gegevens verder zoeken op Familysearch?

Edward

svanderhoeft
female
Visa deras familjeträd.
De link werkte niet omdat ik niet ingeschreven was op Premium, nu wel, maar ik vind geen enkele link meer naar Nowy Sacz

edwardn
edwardn
Visa deras familjeträd.
Sandra,

Als ik bij plaatsnaam Nowy Sacz en bij land Polen invul dan krijg ik meer dan 23.000 resultaten.
Hier op Geneanet vond ik een lid uit Namen die ook gegevens uit de streek Nowy Sacz op zijn pagina heeft staan.
https://gw.geneanet.org/ebeniste13?n=wojcik+wilisky&oc=&p=pavel+paul

Ik weet natuurlijk niet op welke naam dat je wil zoeken.
Bij Familysearch zijn er heel wat Poolse archieven op slot blijkbaar, maar er zijn er toch enkele waarin je op naam kan zoeken.
Dat lukte mij tenminste na een link hier op Geneanet te volgen.

Mvg,

Edward

svanderhoeft
female
Visa deras familjeträd.
Hallo Edward,
Bedankt voor je antwoord. Ik heb al de bestanden die bereikbaar zijn op FamilySearch geprobeerd. Volgens de geschiedenis is er rond 1854 een grote brand geweest in het centrum van Nowy Sacz en zijn alle bestanden van voor deze periode vernietigd. Wij waren op zoek naar een voorvader van mijn man geboren in Nowy Sacz in 1805. We zullen de zoek ernaar waarschijnlijk moeten stopzetten.
Mvg
Sylvia

edwardn
edwardn
Visa deras familjeträd.
Jammer voor u Sandra.

Maar je weet maar nooit dat er ergens nog dubbels opduiken.

Mvg,

Edward

Skriv svar

Återgå till "Andere landen"