Skriv svar

Parochieregisters Alveringhem


vlaanderen1302
vlaanderen1302
Inlägg: 130
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Weet iemand of ergens de parochieregisters overlijden Alveringhem van 12/12/1751 tot 13/9/1794 terug te vinden zijn ? Op de site van het Rijksarchief zijn die niet terug te vinden (de indexen bestaan wel). Ik zoek namelijk meer informatie over Barremaeker Petrus Frans die (volgens de index) zou overleden zijn op 4 9bris 1781.

Henk Barremaecker
ehuijghe
ehuijghe
Inlägg: 62
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
anaesthetist
male
Inlägg: 330
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
het gezochte begraafregister ontbreekt zowel bij FamilySearch als bij het Rijksarchief. Mogelijk heeft men het vergeten te verfilmen toen de microfilms werden vervaardigd (beide bronnen gebruiken dezelfde films); het deel kan ook na het opmaken van de index verloren zijn gegaan. Voor de zekerheid kan men bij het betreffende archief navraag doen of bij de lokale parochie
ehuijghe
ehuijghe
Inlägg: 62
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Tja heb niet verder gekeken dan mijn neus lang is - veronderstel dat u reeds een aanvraag hebt ingediend bij de pastoor van Alveringem ? Via de Brugse Stam lukte dit prima in Ruddervoorde ?
grts
Etienne :?:
sebadera
sebadera
Inlägg: 63
Parochieregisters van deze periode zouden niet meer in een pastorie mogen liggen, en zouden normaal gezien reeds vele jaren op het rijksarchief moeten liggen. Het is ook mogelijk dat er een hiaat is. Ik zou eens contact nemen met familiekunde vlaanderen afdeling westkust, aan Joeri Stekulorum.
ehuijghe
ehuijghe
Inlägg: 62
Släktträd: Grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
https://www.familiekunde-westkust.be/Koppelingen/1_Tabblad_Startpagina/Tekstvak3/Archief/html/Bewerkte_gemeenten.html
Ik beb veel gevonden in Alveringem via deze site maar misschien kende u dit reeds ?Je weet maar nooit !
mvg
Etienne
Skriv svar

Återgå till "België"