Skriv svar

Doopakten 1914 Brussel, MOREL Yvonne Marie Therese Julienne en MOREL Georgette 1913 Anderlecht


plevens
male
Inlägg: 9
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Waar vind ik de volgende akten uit de kerkregisters:
- doopakte van Yvonne Marie Thérèse Julienne MOREL geboren op 14-02-1914 in de rue De Lenglentier 5, 1000 Brussel maar ik weet niet tot welke parochie deze straat indertijd behoorde, mogelijks was dat de Kapellekerk of wellicht OLV Onbevlekt.
Ouders: Théophile Charles Henri MOREL x 09-11-1912 Sint-Gillis (Brussel) met Maria Virginie Léontine HUYGENS.

- doopakte van Georgette MOREL geboren op 20-04-1913 rue Odon 25, Anderlecht, parochie OLV Onbevlekt.
Zelfde ouders als hierboven.

Met dank en beste groeten
Georgette Willems
wdemaesschalck
male
Inlägg: 3606
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Goedemiddag,
Aktes na 1910 zijn bij mijn weten in België nog niet gedigitaliseerd (o.m. omwille van de wet op de privacy). Indien u directe familie bent van de "gezochten" kan u een afschrift vragen op het betrokken gemeentehuis.
Mvg
William
plevens
male
Inlägg: 9
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Bedankt voor uw reactie.
De geboorteakten heb ik in bezit gezien de termijn van 100 jaar voor geboorteakten ruimschoots overschreden is. Het gaat mij om de doopakten uit de kerkregisters.
Beste groeten
plevens
male
Inlägg: 9
Släktträd: Icke-grafisk
Sökning: Text
Visa deras familjeträd.
Via het contact ontvangen van het Aartsbisschoppelijk archief Mechelen-Brussel de doopakte van Yvonne Morel reeds ontvangen. Nu nog wachten op Anderlecht.
Dank voor de reactie.
Skriv svar

Återgå till "België"