Skriv svar

kaksoiskappaleiden yhdistäminen

toivonenm
female
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Yhdistin kaksi gedcom-tiedostoa eli 1. isäni sukupuu jossa oli osa äidin sukupuusta sekä 2. gedcom joka oli vain äidin puoleinen sukupuu. Lähtöhenkilönä olen itse.

Löydän kaikki henkilöt kuten pitääkin, mutta miten yhdistäisin henkilöiden kaksoiskappaleet joita syntyi kahden gedcomin yhdistämisen vuoksi satoja.  Haluaisin yhdistää kaksoiskappaleet yhteen puuhun, siihen isompaan jonka laitoin ensimmäiseksi.

krisser
krisser
Visa deras familjeträd.
Hei,

esittämääsi kysymykseen odottelen edelleen vastausta ja palaan tähän mahdollisimman pian.

terhitaure
terhitaure
Visa deras familjeträd.
Minulla on sama ongelma.

krisser
krisser
Visa deras familjeträd.
Geneanetissä ei valitettavasti ole toimintoa, jolla voisi yhdistää kahdessa eri gedcom-tiedostossa olevat samat henkilöt. Yhdistäminen tulisi tehdä omalla koneella siihen kykenevällä sukututkimusohjelmalla ja tuoda sen jälkeen yhdistetty gedcom-tiedosto Geneanetiin.

Lisäys: Kaksoiskappaleiden yhdistäminen onnistuu yksitellen siten, että valitaan sukupuu-näkymässä Henkilö-välilehti ja sitten siltä välilehdeltä Yhdistä. Mutta tämä ei mielestäni ole kovin toimiva tapa, jos yhdistettäviä henkilöitä on useita.

Skriv svar

Återgå till "Tekniset kysymykset "