Skriv svar

Vaimot väärässä järjestyksessä

Tämä foorumi on GeneaNetin tietokantaa koskeville kysymyksille: erilaiset haut, henkilökohtaiset tiedot jne. Kysymyksiä on hyvä täydentää konkreettisilla esimerkeillä: nimet, vaihtoehdot...).

Moderator: hagglunde

tapanim
tapanim
Inlägg: 14
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
No niin, kiitos, vaimot ovat nyt oikeassa järjestyksessä. Mutta voitaisiinko jatkaa siitä mistä oikeastaan aloitin: mainittujen vaimojem miehen, Kari Kaarlen, ( ei Kaarle joka on isoisä) kuva ei mene paikalleen. Monet kerrat olen yrittänyt, latasin juuri pari muuta kuvaa
( Karin tytär ja vävy) eikä siinä ollut mitään ongelmaa.
Tässä linkki siihen kohtaan:
http://gw.geneanet.org/tapanim_w?n=mansikkala&oc=0&p=kari+kaarle&type=tree

Kyllä tässä systeemissä riittää muutenkinntyöstämistä. Kun olin saanut Karin vaimot paikalleen ja syötin tyttärille syntymäajat herjasi, että äiti on toista tytärtään nuorempi. Kirjatut numerot ei herjausta tue.
Oman anopin osalta ( Johanna Jensen) väitti, että hänen ikänsä on " vanha, 65 vuotias".  Anopin iän hiukan epätarkoista ja syntymä- ja kuolinajoista huolimatta olen kirjannut järjestelmään noin 70-80 vuodet kattavat ikätiedot.Herjaus loppui, kun tallensin herjasta piittaamatta.

Yst terv
Tapani M
Tapani Mansikkala
hagglunde
female
Inlägg: 270
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hei,
"kassotaan, sano lääkäri" mitä tapahtuu.
terv. Maila
hagglunde
female
Inlägg: 270
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hei.
Jotta saisit kuvan kohdalleen siirry valikon Arkisto & Kuvat -> vaihda pääkuva (menusta) -> valitse kuva

Jollei näin onnistu, niin kerrohan niin selvitellään miten jatkossa.
Lykkyä tykö!
Terv.
Maila
tapanim
tapanim
Inlägg: 14
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
No nyt onnistui, kiitos! Muistelen kyllä jo alkuunsa tällaista yrittäneenikin. Mutta en silloin onnistunut. No, hyvä näin, kiitos!
Tapani Mansikkala
hagglunde
female
Inlägg: 270
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hyvä näin ja innostusta jatkossakin.
Terv. Maila H.
Skriv svar

Återgå till "Tekniset kysymykset "