Skriv svar

Näin saat sukupuun jumiin

pekkase
male
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Lisää henkilölle jolla ei ole vanhempia sisarus jonka nimessä on kirjoitusvirhe. Lisää ylläoleviin vanhempien kenttiin isän nimi. Ohjelma tarjoaa oikeaa avioparia. Valitse ja hyväksy. Minun tapauksessani isä luotiin oikein mutta äidin nimen kenttään tuli kysymysmerkkejä ja sen oikealle puolelle tuli sama kysymysmerkkikenttä uudelleen. Siis kaksi äitikenttää. Tämä lapsi jota yhdistin vanhempiinsa ei enää ollut yhteydessä sisarukseensa vaan ainoastaan oikeanpuoleimpaan äitikenttään jossa ne kysymysmerkit.

Yritä nyt korjata lapsen nimen kirjoitusvirhe. Näyttää menevän ok mutta korjaus ei onnistu. Poista Linkki lapsen ja haamuäidin väliltä. Luo lapsi uudelleen ja hyväksy tarjottu aviopari. Ohjelma ilmoittaa että lapsella on jo vanhemmat.

Kysyisin nyt miten tästä eteenpäin mennään. Haku tietokannasta ei löydä lasta, isää tai äitiä. Miten jäljelle jäänyt sisar yhdistetään oikeisiin (äskeisiin vanhempiin)?

Minulla on näitä nyt jo 2 samanlaista tapausta odottamassa jonkun viisaan ehdotuksia. Olen todella pulassa. Vai olenko? Jospa tämä onkin vain haaste.

pekkase
male
Visa deras familjeträd.
Unohdin mainita että lähetin tämän suoraa ranskalaisille edellisen viestini jatkeessa.

pekkase
male
Visa deras familjeträd.
Vastaan itse viestiini:
On ilmeistä että tietokantaa huolletaan jatkuvasti. Mainitsemani jumitus oli illalla poistunut ja sain virheet korjattua omin toimin.

Skriv svar

Återgå till "Tekniset kysymykset "