Skriv svar

Basic käyttäjältä viestiä Premium käyttäjälle?

Tämä foorumi on GeneaNetin tietokantaa koskeville kysymyksille: erilaiset haut, henkilökohtaiset tiedot jne. Kysymyksiä on hyvä täydentää konkreettisilla esimerkeillä: nimet, vaihtoehdot...).

Moderator: hagglunde

ezanruusu
ezanruusu
Inlägg: 5
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Geneanet ja versiot Basic sekä Premium.

Saako keneltäkään apua? Kerään ranskalaisista henkilöistä tietoja ja nyt löysin kyllä oikean henkilön, mutta hänen tietojaan on Premium version takana ja en viitsisi maksaa vuosimaksua vain siksi että saan tämän henkilön tietoja (muista alkavat tiedot jo olla alustavasti kasassa).
Enkä ole (ainakaan vielä) löytänyt keinoa, miten voisin lähettää tuolle Premium tietojen ylläpitäjälle sähköpostia ja kysyä suoraan, että voisiko hän lähettää tietoja minulle.

Kun klikkaan hakemaani henkilöä, niin alkaa tarjoamaan Premiumia. Enkä näe missään, että voisin klikata ja lähettää viestiä. Kun taas luin ohjetta miten ottaa yhteyttä johonkin ylläpitäjään, niin pitää avata hänen sukupuunsa (mikä taas minulle ei onnistu, koska minulla Basic ja hänellä Premium)!

Laitan sitten yv:llä ko. etsittävän henkilön tiedon (liittyy tyttäreni ranskalaiseen aviopuolisoon), mikäli joku pystyy auttamaan. KIITOS!
hagglunde
female
Inlägg: 276
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hei,
Kiitos viestistäsi. Aivan kuten olet huomannut, sinun tulee myös olla Premium jäsen, jotta voit olla Premiumjäseneen yhteydessä.
Tekniset pyysivät, että tilaat Premiumin niin asiasi etenee.
Joulua odotellessa,
Ystävällisin terveisin,
Maila Hägglund
Skriv svar

Återgå till "Tekniset kysymykset "