Skriv svar

fjerning av individbokser

I dette forum kan man stille spørsmål som gjelder bruk av modulen Slektstre On-line (konsultere, innsende en Gedcom-fil, enkle eller ekspert innlegginger, sette personlig preg på slektstre, ta hånd om personer i tiden, lage en familiehistorie i slektstreet o

Moderator: reidars

husebyg
female
Inlägg: 1
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Hei,  Jeg har fått en boks i mitt tre som jeg ikke skal ha.  Under redigering står det at jeg kan fjerne dette 'individet', som ikke har fått noenr egistrering enda, men det funker ikke.  Hvordan får jeg boksen bort?




reidars
male
Moderator
Inlägg: 167
Släktträd: Grafisk
Sökning: Grafik
Visa deras familjeträd.
Det fungerer hos meg. Vet ikke hva du mener med et individ som "ikke har fått noen registrering enda"?
Du skal velge rediger > slett individ. Deretter må du bekrefte med Ok i vinduet som dukker opp. Dette vindu har følgende tekst:
"Siden på gw.geneanetr.org sier:
Slett dette individet?"

Du må klikke OK for at slettingen skal bli utført. Hvordan har du registrert dine invider? Dvs. har du brukt import fra gedcom-fil, gw-fil eller har du opprettet dine individer direkte vha. Geneanets grafiske grensesnitt? Se:
http://slektsforskerbloggen.geneanet.org/index.php/post/2014/02/Ny-effektiv-og-brukervennlig-programvare-for-Geneanet-slektstre.html

Jeg har ikke benyttet denne så jeg kan ikke svare på om det er en feil i denne programvaren. Kan eventuelt sjekke det ut dersom det er denne du har benyttet. Det kan ta litt tid da jeg må opprette et tre på denne måten.

Vennligst oppgi på hvilken måte du har registrert dine individer.
Skriv svar

Återgå till "Slektstre - Familiehistorie"