Skriv svar

Guldklubbmedlem , men på fel träd

fiffi
fiffi
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Tack för svar. Jag gjorde precis som du föreslog, loggade in som fandersson, det stod fandersson efter mitt namn och bild, men uppe på den mörkblå randen stod det "hej fiff"i och "guldkund". När jag försökte radera trädet så verkade det funka men när jag kom till att ta bort kontot så var det stopp, eftersom jag var guldkund så kunde inte kontot tas bort. Jag tycker att det verkar som om "fiffi guldkund" och "fandersson" har länkats ihop. Har inte ni någon möjlighet att ta bort "fandersson" och "fiffi" och låta
"fiffi guldkund" finnas kvar? Det här funkade mycket bättre innan jag blev guldkund, så det är nästan så att jag ångrar att jag blev "guldkund".
MVH Florence A:sson

fiffi
fiffi
Visa deras familjeträd.
Tyvärr kommer jag inte in på mitt träd för att byta proband till Florence Pettersson Andersson. Jag behöver hjälp med att ta bort Fandersson och fiffi, men att behålla fiffi guldträd. Jag tar gärna mot hjälp att ta bort dubbelpersoner. Jag blir snart knäpp av att ha bllivit guldmedlem. Jag undrar finns det kvar ett hundrattal personer på mitt fiffi guldträd, eller är det tomt?
MVH Florence

fiffi
fiffi
Visa deras familjeträd.
Hej! Tusen tack. Jag har loggat in och kommer in på min egen personpost det står 1 person. Jag antar jag får börja om från "the very beginning" och registrera alla 350 personerna igen? Men det är OK.
Varmt tack Florence

fiffi
fiffi
Visa deras familjeträd.
TACK FÖR DET!
Florence

Skriv svar

Återgå till "Släktträd - Familjekrönika"