Skriv svar

att ladda ner tidningsartikel som dokument

bekman
bekman
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Hej,
Jag tänkte ladda ner en liten tidningsartikel om en av mina anfäders släktgård, men när jag klickade på "dokument" på faktasidan för min släkting, dök det fram en bild på ett förvånad ansikte och det stod:"Det finns ingen slike brukere på GeneaNet. Kontroller opplysningerne og pröv igjen".  Detta var ingen protest på dokumentet, eftersom jag inte ens lyckades försöka ladda ner det.  Hur gör man?  Får man ladda ner tidningsartiklar?  De är ju redan offentliga.  Det gick inte heller att lägga in en länk.  Hur gör man det?  Skulle vara glad över att få hjälp med dessa problem.

Mvh Bente Ekman

janolofh
janolofh
Hej
Jag undersöker och återkommer
Jan-Olof

janolofh
janolofh
Hej
Mitt tidagre svar försvann tydligen.
Enligt programmerna i Paris ska det fungera om Du tillåter.
Om det mot förmodan inte skulle återkom så att jag vet. En sista möjlighet är då att maila mig och ta dt den vägen.
Jan-Olof

bekman
bekman
Släktträd: Grafisk
Visa deras familjeträd.
Hej,
Jag skulle uppskatta en detaljerad beskrivning av hur man gör en länk till en bild eller en tidningsartikel direkt i faktarutan för personen det gäller.  När jag har försökt, har det inte gått att klicka på länken.  Kanske har jag gjort på fel sätt.

Mvh Bente Ekman

janolofh
janolofh
Hej
Skicka materialet via e-post till janolof43@gmail.com så fixar vi att det kommer in.
Jan-Olof

Skriv svar

Återgå till "Släktträd - Familjekrönika"